roman

roman neveisi

roman

roman neveisi

معرفی

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ق.ظ

خب...من نویسنده هستم و به پیشنهاد یکی از دوستهام که می گفت وبلاگ بزنم و رمان هام رو اونجا بنویسم،

این وبلاگ رو زدم.

در واقع من نویسنده رمانهای جنایی،پلیسی و ترسناک هستم و تا حالا عاشقانه ننوشتم.

اما این وبلاگ رو طراحی کردم تا فقط علاقه مندان رمان های ترسناک و جنایی رو در این وبلاگ جمع کنم.

شاید بگید رمان عشاقانه بهتره.

اما اینم بدونید که همه چیز،رمان عاشقانه نیست و این ژانر،کلا سبک خاص خودشو داره که من تا حالا تو اون بخشش نبودم.متاسفانه!

اما اگه بخواید رمان جنایی ای رو بخونید،باید دنبالش برید و تک تک معما ها رو به کمک شخصیت اصلی داستان،حل کنید.

باید تک تک لحظات رو تصور کنید.

باور کنید تصور کردن،کمک می کنه تا کمی از این ژانر دوست داشتنی،خوشتون بیاد.

ولی سعیم رو روی رمان های عاشقانه هم می کنم :)

-نیل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶
nil mohammadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی